Wednesday, 9 April 2014

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE

Assalamualaikum....

Jom kenal-kenal ngan Advance Joint Health Tablet (AJHT) dari Shaklee ni. AJHT ni suplemen yang sangat bagus untuk sesiapa yang mengalami masalah sendi terutamanya warga emas la kan, macam mak ayah kita tu, untuk mereka-mereka yang aktif bersukan pun wajib amik AJHT ni, untuk lindungi sendi-sendi dari tercedera (mencegah kan lagi baik dari merawat ).


AJHT ni mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia (Diperolehi dari resin pokok Boswellia serrata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh untuk menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi) yang telah ditunjukkan di dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5 hari...
http://matcuoi.com kenapa?? x percaya ke hihihihi....

Ok2...uolls nak tau lagi x?
Ramuan AJHT ni dirumus secara saintifik merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:
  • Menggalakkan mobiliti*
  • Meningkatkan fleksibiliti*
  • Meningkatkan fungsi sendi*
  • Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa yang panjang*
Juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan-sendi yang direka khas daripada: 
  • Zinc, kuprum, maganese ( Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung)
  • Vitamin C (Membekalkan 100% nilai harian vitamin C, satu nutrien yang diperlukan bagi sintesis kolagen)
Setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal  di dalam mmbangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.


Perbezaan AJHT ni dengan suplemen kesihatan sendi daripada jenama lain adalah :
  • Tidak mengandungi kondroitin (satu bahan yang terbukti di dalam kajian teknikal menghalang penyerapan glukosamin)
  • 100% bebas kekerang
  • 100% vegetarian
  • Caplet yang mudah ditelan
  • Hanya dua caplets sehari
  • Tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet
  • Bebas gluten

Ok, uolls dah tau kebaikan dan khasiat AJHT kan, jom kita tengok plak perbezaan antara sendi yang sihat ngan sendi yang stress (sendi pun tau stress tau).

Sendi Yang Sihat 


AJHT membantu sendi sihat dalam 3 cara:
  1. Meningkatkan cushioning : Glukosamin membantu memelihara rawan - cuhioning perlindungan diantara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih pantas*
  2. Memelihara tisu penghubung yang sihat: Zinc, manganese, dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penguhubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi*
  3. Meningkatkan keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respons stres badan untuk memperbaiki keselesaan sendi*


Sendi Yang Stress


Kesan stress berterusan, kerja terlalu kuat, haus dan lusuh biasa pada sendi:
  1. Rawan menjadi lemah dan rapuh
  2. Tisu penghubung sekeliling terurai
  3. Geseran berlaku diantara tulang-tulang yang mengeluarkan kimia yang menyerang rawan menyebabkan ketidakselesaan dan mobility yang terhad.
Hah uolls dah kenalkan dengan AJHT ni, so sesiapa yang rase dah jatuh cinta ngan AJHT ni boleh la masuk meminang hihhihi..










Suhaili @ Cikli
0127995435
ID 1075577

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...