Wednesday, 21 January 2015

VITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK

Para ibu ayah yang budiman semua, dah bagi vitamin untuk anak-anak belum? Kalau masih mencari multivamin yang sesuai, Cikli cadangkan meh la try VITALEA untuk kanak-kanak keluaran Shaklee ni..

Jom kita tengok apa yang anak-anak dapat kalau makan Vitalea ni:

* Membekalkan 19 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan untuk proses tumbesaran
* Meningkatkan daya tahan melawan penyakit (sistem imun)
* Sumber kalsium untuk tulang, otak dan gigi
* Menyediakan 150% nilai harian Vitamin D untuk menyerap kalsium dengan berkesan
* Sumber lengkap 7 jenis Vitamin B untuk fungsi tubuh yang betul
* Mengandungi 100% nilai harian Vitamin C yang diperlukan kanak-kanak

Kenapa anak-anak perlu diberi Vitalea ni??

* Supaya lebih berselera makan
* Menggantikan gula-gula dan jajan(junk food)
* Menguatkan sistem imun
* Supaya aktif dan sihat selalu
* Supaya mendapat khasiat seperti memakan sayur


Haaa cuba ibu ayah bayangkan anak-anak makan semua makanan kat atas ni...uuuu heaven kan. Tak yah risau anak tu dapat nutrien cukup ke tak. Kompom-kompom cukup bila dorang nak makan semua makanan kat atas ni. Tapiiiii...ada ke anak yang nak makan semua makanan macam kat atas ni? Kalau ade pun Cikli jamin sorang dalam seratus kot...tu pun kalau ada hihihi. 

Tapi tak ape, dengan Vitalea kanak-kanak ni, anak-anak akan dapat jugak khasiat macam mereka makan makanan dalam gambar atas ni. Syokkan...

Lagi pun Vitalea ni boleh dimakan macam gula-gula, 

* Tiada perasa, pengawet, pewarna dan pemanis tambahan
* Mengandungi pemanis semulajadi dengan Xylitol yang melindungi gigi dari kaviti
* Rasa anggur dan sedap (anak Cikli pun suka, siap panggil vitalea ni gula-gula :))
* Pembungkusan BPA Free

So ibu ayah, pastikan anak-anak kita semua dapat multivitamin yang terbaik k. Dari kecik la kita bina antibodi dan sistem kekuatan imun dorang. Semoga Vitalea kanak-kanak ni dapat membantu anak anak kita semua sihat walafiat In Sha Allah :)


_________________________________________________________________________________

Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh hubungi Cikli yer 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...